مشاوره انجام پروپوزال مهندسی نساجی

سمینار علم اطلاعات و دانش شناسی و انجام سمینار علم اطلاعات و دانش شناسی

مشاوره انجام پروپوزال مهندسی نساجی

 

مهندسی نساجی مسئولیت تولید انواع منسوجات مثل انواع پوشاک، کف‌پوش‌ها مثل فرش و موکت مورد استفاده در صنایع دیگر را عهده دار است. این صنعت یکی از قدیمی‌ترین صنایع و دومین صنعت کشور بوده از لحاظ تعداد شاغلان، بزرگترین صنعت کشور است. امروزه نمی شود مثل گذشته صنعت نساجی را به صورت استاد و شاگردی از نسلی به نسل دیگر منتقل کرد. چرا که نساجی در حال حاضر صنعتی بسیار بزرگ و پیچیده‌است که اداره آن نیاز به تخصص و تحصیلات دانشگاهی دارد، تخصصی که در رشته مهندسی نساجی می‌توان به آن دست یافت.

امروزه نه تنها انواع پوشاک و فرش و موکت را به یاری صنعت نساجی تهیه می‌کند. بلکه برای ساخت ترمز اتومبیل، شریان‌های مصنوعی، جاده‌ها، هواپیماها و سایت‌های فضایی به منسوجات احتیاج دارند. برای مثال زیرانداز و روانداز خود را به یاری این صنعت تهیه شده. همچنین بیش از ۷۵٪ استحکام تایرها از منسوجات است و در جاده‌سازی نیز استفاده می شود.

 

پروپوزال مهندسی نساجی

 

منسوجات فنی یکی از زمینه‌های جدید و جذاب صنعت نساجی بوده که از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است. منسوجات فنی به آن دسته از منسوجاتی گفته می‌شوند که کارایی آن‌ها مهمتر از ویژگی‌های ظاهری شان است. این منسوجات که کاربردهایی غیر از مصارف متداول نساجی داشته دارای خواص فنی وکیفی ویژه از نظر مکانیکی، گرمایی، الکتریکی، حفاظتی، دوام، راحتی و غیره در مقایسه با منسوجات متداول می‌باشند.

این صنعت شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که از آن جمله می‌توان به کارخانه‌های ریسندگی ، بافندگی تولید انواع پارچه ، تولید فرش ماشینی و موکت و همچنین کارخانه‌های تکمیل کننده این کالاها مثل رنگرزی، چاپ وکارخانه‌های تولید الیاف مصنوعی مثل نایلون و پلی پروپیلن اشاره کرد. مهندسی نساجی رشته‌ای است که دانش و توانایی لازم را برای اداره بخش‌های مختلف این صنعت به دانشجویان می‌دهد.

داوطلب باید در دروس فیزیک، ریاضی و مکانیک دبیرستان قوی بوده همچنین به علت شرایط کار و محیط کارخانه از نظر جسمی و روحی قوی باشد. دروس رشته شامل دروس عمومی، پایه، اصلی و تخصصی است. دوره کارآموزی نیز به میزان چهار واحد وجود دارد.

 

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه من برای پروپوزال مهندسی نساجی:

۱)پیشنهاد موضوعات جدید پروپوزال ارشد مهندسی نساجی به همراه مقاله بیس

۲)ارائه توضیحات لازم در مورد مقاله بیس پروپوزال به دانشجویان رشته مهندسی نساجی

۳)آموزش و مشاوره جهت نگارش و انجام پروپوزال ارشد و دکتری مهندسی نساجی

۴)قالب گذاری پروپوزال ارشد و دکتری مهندسی نساجی

۵)انجام کلیه اصلاحات اساتید راهنما و مشاور پروپوزال مهندسی نساجی

۶)آموزش و مشاوره جهت انجام پروپوزال کارشناسی ارشد مهندسی نساجی با عقد قرارداد رسمی

۷)تنظیم پروپوزال ارشد و دکتری مهندسی نساجی با کیفیت مناسب و رضایت کامل دانشجویان

۸)تنظیم پروپوزال ارشد مهندسی نساجی متناسب با فرمت دانشگاه ها

۹)برگزاری جلسات آموزشی حضوری برای پروپوزال رشته مهندسی نساجی

۱۰)آموزش و مشاوره جهت نگارش مقالات علمی پژوهشی و ISI,ISC در رشته مهندسی نساجی

۱۱)پذیرش اکسپت تضمینی مقالات در رشته مهندسی نساجی از مجلات ISI و ISC

افزودن یک دیدگاه